Iklan Untuk Isi Tabung PTPTN

Mar 28, 2011

Seorang Remaja Dan Slip SPM nya..

Assalamualaikum..sekarang da pukul 2 pagi dan saya, Nabilah Imran masih tidak tidur..sebenarnya da lama nak post benda nie..sayang nya..masa dan internet ini sangat lah keberatan ye..jadi marilah sama2 kita terjah..cerita apa sebenarnya Cik Nab nak gitaw nie..

JENG JENG JENG!!!!!


okie..kamu dah nampak ape yang ditulis kat slip 2..nampak x?okie la..bia saya jerit okie..

MUHAMMAD NABIL IMRAN DAPAT STRAIGHT A's..!!!

kamu dengar kan..saya bukan mahu riak atau berlagak..tapi kalo ada adik yang dapat straight A's..mesti kita rasa nak cerita2 kan..ye..adik saya memang sangat pandai..dari dia lahir sampai laa nie dye da bagi 23A kepada umi kami..hebat kan..saya bagi 9 jewk..hehe..okie..mari kite tengok gambar budak pandai 2..


nampak x?x nampak..tape2..kite tepek gambaq yang besaq noo..sabar sat..


nie gambar time dia muda skit..ade yang tua da..tapi saya x pakai tudung la plak..hehe..jadi itulah dia..cerita adik saya yang ada otak geliga bagai nak rak nie dengan SPM nye..bangga kan jadi kakak dia..saya juga harap dia bangga jadi adik saya..

u r my motivation dear..when i feel i will fall down, i know i can hold on tight on you..when i feel things are not going my way, i know you will find the solution for me..

ye..walau kita gadoh macam mana pown..i will always love you..now,forever and always..thanx 4 making all the family members so proud of you..

*sayangkamuketatketat*


p/s : sori sbb hilangkan slip awk..i am so so so so so so sorry..mmg kesalahan yg taleyh d maafkan..sori taw..

2 comments:

  1. Ha?
    slip SPM dia hilang?
    ada salinan tak?
    hurm..
    tapi,
    nanti ada slip ori..
    anyway, dia futher study kat maner?

    ReplyDelete
  2. hahahaha..slh kan kkak dye yg cuai sgt2 nie..cikgu dye ade copy laen..nsib baek la..fuhh! insyAllh dye nk smbung kat germany.. skunk tgh sbuk g interview tuk scholarship dye..doakan dye ya! thanx cikgu..

    ReplyDelete

comment2 banyak2! TQ!